Difrax 630

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Difrax 630 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,7

Albert-John 11-12-2020

Koop dit niet!!

Geschreven voor: Difrax 630

Onbegrijpelijk dat je zoiets kunt verkopen. Onderkant voortdurend lek, ongetwijfeld zit bij ons de ring oid verkeerd. Maar zorg er dan voor dat het gebruiksvriendelijker is....

Minpunten

• Lekt

Robert 06-09-2019

Uitmuntende service

Geschreven voor: Difrax 630

Met veel plezier gebruik ik de Difrax flessenverwarmer. Door een vermoedelijke lekkage van een van de flessen haperde het apparaat (warmde niet meer geheel op). Na een melding hiervan kreeg ik kosteloos een nieuwe warmer opgestuurd. Binnen twee dagen had ik deze in huis. Behalve dat de Difrax-flessen voor mijn zoon goed werken, het design functioneel en mooi is, wil ik dus ook dit merk van harte aanbevelen vanwege de voortreffelijke service.

Pluspunten

• Voorkomt darmkrampjes
  • Mooi functioneel design
  • Uitmuntende service

S 01-11-2018

Lekt vaak!

Geschreven voor: Difrax 630

De flessenwarmer leek ons ideaal voor de nachtvoeding! De vooraf afgekolfde melk in een koeltasje mee naar boven en bij honger is het het in nog geen 3 minuten precies op temperatuur. In die 3 minuten verschoonde ik de luier. Maar steeds vaker trof ik het flesje leeg aan.. en mijn kostbare melk in een plas om de flessenwarmer!
Voor het op bed gaan een flesje erop draaien en testen of hij lekt met kraanwater. Als hij niet lekte ging het flesje met het verwarmings element eraan voorzichtig mee naar boven. Helaas lekt hij dan vaak midden in de nacht alsnog!

Pluspunten

• Snel warm
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Verwarmingselement moeilijk te monteren
  • Lekt snel en veel

Renske 06-04-2018

Coating element laat los!!!

Geschreven voor: Difrax 630

Terug gestuurd naar de verkoper die het gelukkig goed oppikte.
Difrax zelf reageert erg laconiek terwijl dus mijn 3 weken oude baby allemaal stukjes coating van het verwarmingselement binnen heeft gekregen!!! Wat direct aangeeft dat binnen 3 weken het element al aangedaan is! En er is absoluut voorzichtig mee omgegaan.

Minpunten

• Coating laat los
  • Laconieke klantenservice

Dirk 31-07-2017

Coating laat los en fles lekt regelmatig

Geschreven voor: Difrax 630

De fleswarmer werkt best handig, maar de rubber ring tussen fles en verwarmingselement is zo uitgevoerd dat hij vaak lekt. Dan heb je net een fles met voeding klaar en dan lekt het eruit!
De ring en fles nog meer vastdraaien biedt nauwelijks een oplossing. Kennelijk een ontwerpfout.

Daarnaast roest / laat de coating van het verwarmingselement los! Dit krijgt je kindje dus binnen. Volgens difrax ligt dat aan de 'agressieve schoonmaakmiddelen' maar wij maken slechts schoon met water en soms met een beetje dreft. Dit is het tweede element waarvan de coating loslaat. In theorie werkt het prima, maar in de praktijk bevat het product een aantal fouten waarmee je pas op de iets langere duur (2/3 maanden) te maken krijgt.

Minpunten

• Coating laat los, nu ook al bij tweede element
  • Lekt vaak

Chris 07-02-2017

Wat een miskoop!

Geschreven voor: Difrax 630

Als hij werkt is het een heel mooi systeem, goede temperatuur en relatief snel warm zonder de "duur" gekolfde melk te overhitten. Echter lekt het flesje 9 van de 10 keer, zelfs als je 'm met uiterste pricisie in elkaar hebt gezet, daar gaat je goede moedermelk en kun je het aanvullen met kunst.

Pluspunten

• Snel warm
  • Overhit de moedermelk niet

Minpunten

• Hij lekt 9 van de 10 keer.

Steve 21-10-2016

Niet echt duurzaam

Geschreven voor: Difrax 630

De difrax gekocht nadat onze kleine was geboren een fantastische apparaat alleen was die van ons al na een week stuk, in de winkel het apparaat omgeruild en daarna heeft hij het iets langer dan een jaar volgehouden en toen weer stuk!! Een hartstikke handig ding maar de duurzaamheid laat te wensen over erg jammer gebruikte hem graag, nu maar weer ouderwets.

Pluspunten

• Erg makkelijk in gebruik
  • Altijd de goede temperatuur

Minpunten

• Duurzaamheid zeer slecht
  • Erg duur

enic 01-04-2016

Geweldig, aanrader

Geschreven voor: Difrax 630

Gebruiken zowel de kolf als flessenwarmer aantal maanden en zou niet meer zonder willen. Las van andere reviews opmerkingen over lekken, dit is mij ook gebeurd doordat ik de ring verkeerd gemonteerd had. Sindsdien niet meer voorgekomen.

Olaf db 27-06-2015
Geschreven voor: Difrax 630

Wat een rotding, in het begin gaat het goed. Na twee maanden gaat hij lekken. Elke keer als je een fles wilt verwarmen ben je ongeveer de helft van de melk kwijt.

Verbruggen84 16-06-2014
Geschreven voor: Difrax 630

Wat een fantastisch apparaat!. Warm binnen 3 minuten meestal en goed warm.
Als je het nameet met een thermometer zal er vast en zeker een graad verschil in zitten, maar wie meet een flesje uit de magnetron met de thermometer na.
Tot nu toe alleen gebruikt om borstvoeding mee op te warmen.
Vooral als je een hongerig kindje hebt is het super dat je alleen maar op het knopje hoeft te drukken en je weet zeker als hij piept de fles klaar is en goed van temperatuur.
Hier ga ik nog veel plezier van hebben.